عطر خاص

عطریجات

عطر خاص

عطریجات

استفاده درست از عطر



به گزارش وبلاگ عطرخاص امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.اما لازم است بدانید که عطر زدن نیز نیازمند آداب خاصی دارد.
در این رابطه نیز لازم است بدانید که برای اثبات عطر و دوام عطرتان بهتر است که عطر را روی قسمت هایی از بدن که نبض دار هستند بزنید ولی توجه داشته باشید که از فاصله ی خیلی نزدیک اسپری نکینید.
اسپری کردن عطر از فاصله ی نزدیک کاری بسیار اشتباه است زیرا با این کار عطر در یک نقطه جمع می شود و بوی عطر به تلخی می زند.
دقت داشته باشید که مچ دست و گردن از جاهایی هستند که باعث بروز حساسیت می شوند و اغلب عطر را به آرنج اسپری میکنند.

اغلب افراد عادت دارند بعد از اینکه عطر را اسپری میکنند مچ هایشان را به هم می مالند .این کار کاملا اشتباه است زیرا بوی عطر خراب شود.

بعضی از افراد فکر میکنند که با اسپری کردن عطر به گردنشان مار درستی میکنند باید بگویم که این کار نیز امری نادرست است.زیرا با این کار بوی عطر بیشتر به سمت بالا می رود.

برای اینکه بوی عطرتان هم بیشتر شود و هم خوش بو تر شود باید عطر را در هوا پخش کنید و سپس به سمت آن بروید تا به خوبی روی بدنتان برسد.
در بعضی از جعبه های عطر می بینید که دیگر محصولات آن برند نیز درونش وجود دارد.
اگر مایل هستید که بوی عطرتان بهتر و ماندگار تر باشد بهتر است که از دیگر محصولات آن برند نیز استفاده کنید .بی شک تاثیری مثبت در ماندگاری عطر دارد.
در استفاده از لوسیون بهتر است که از پاها شروع کنید زیرا با این کار عطر لوسیون روبه بالا خواهد رفت و به راحتی روی بدن خواهد نشست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.