عطر خاص

عطریجات

عطر خاص

عطریجات

عطر مناسب پوستتان چیست؟


به گزارش وبلاگ عطر خاص  برای هر پوستی عطری در نظر گرفته شده و بهتر است که عطر مناسب پوستتان را انتخاب کنید.این کار بسیار ساده است .ما در این مقاله توضیحاتی در این باره به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید به راحتی عطر مناسب پوستتان را انتخاب کنید.
عوامل گوناگونی در این رابطه نقش دارند مانند :
رنگ پوست
چربی و یا خشکی پوست
چهره
شخصیت
افرادی که پوستشان روشن است بهتر است که از عطر های رایحه ی گل استفاده کنید.اما اگر پوستی گندمی دارید بهتر است که رایحه ی عطرتان oriental باشد.
برای افراد دارای پوست روشن عطرهایی با بوی خنک و ترش و یا عطرهایی با بوی خنک و تلخ بهشان توصیه خواهد شد.زیرا استفاده از این عطر ها دوام آن ها را بیشتر خواهد شد و سازگاری آن با پوستان بیشتر خواهد شد.
افرادی که پوستی گندمی دارند و سبزه هستند بهتر است که از رایحه های گرم و شیرین استفاده کنند.
نکته ای الب در این باره اینکه وقتی فردی از کنارتان رد می شود  آن لحظه بهترین لحظه برای درک عطر است. و در همان لحظه می توانید با انتخاب عطری مناسب با چهر و شخصیتتان در ذهن افراد تصویری عالی ایجاد کنید.

کاری اشتباه که اغلب خانم ها انجام میدهند استفاده از عطرهای جنس مخالف است.این کار تاثیری بد در هورمون های شما می گذارد زیرا عطری هر جنس متناسب با هورمون ها و فیزیولوژی آن ساخته شده است.

اسپری کردن عطر نیز اصول خاصی دارد توجه داشته باشید که عطر را در قسمتی از بدن که نبض دارد اسپری کنید زیرا در این قسمت ها خون جریان بیشتری دارد و فشارش نیز بیشتر است و با حرارتی که ایجاد میکند باعث میشود که به خوبی رایحه ی آن عطر پخش شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.