عطر خاص

عطریجات

عطر خاص

عطریجات

انتخاب عطری مناسب


به گزارش وبلاگ عطر خاص  ممکن است شما هم این تجربه را داشته باشید که هنگام خرید عطر دودل می شوید و یا اینکه عطری نا مرغوب می خرید.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با عطرها اطلاعاتی اندک اما مفید در اختیارتان بگذاریم.

رایحه  ی عطر ها
بهتر است بدانید که عطرها در کل دو رایحه ی مهم دارند.
رایحه ی اول همان بو اولی است که وقتی در آن را باز میکنید به مشامتان می خورد این رایحه کاملا موقتی است و تنها نقش معرفی عطر را دارد
رایحه ی دوم بوی اصلی عطر است که بد از اینکه بوی اول خاتمه بیابد این بو نمایان می شود.این رایحه ی بنا بر کیفیت عطر ممکن است چنه دقیقه و یا چند ساعت بماند.
البته رایحه ی سومی نیز در کار است.که این رایحه تنها در عطر های اصل وجود دارد و با خاتمه یافتن دو رایحه ی قبل به وجود می آید.و ممکن است تا چندین روز باقی بماند.
انتخاب عطر کاری بسیار مهم است.نکته ی اول در انتخاب عطری مناسب این است که آن عطر رایحه ای با ثبات داشته باشد و تغییر نکند.
در هنگام خرید عطر دقت کنید که نباید بیش از سه عطر را تست کنید زیرا دیگر نمی توانید به درستی تشخیص دهید.و بعد از تست چند دقیقه صبر کنید تا رایحه ی اصلی آن کمی آشکار شود.
کاری اشتباه که اکثریت انجام میدهند مالیدن عطر روی پوست است.با این کار هم بوی عطر نامطبوع می شود و هم ماندگاری آن کم می شود.
باید بدانید که هر عطری را نباید روی هر پوستی استفاده کرد.یا بهتر است بگویم که برای هر پ.ستی عطری خاص در نظر گرفته شده.بهتر است عطر منسب پوست خود را بیاید و در صورت تمایل از آن استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.